אודות

אופיקס הנו אתר המיועד למציאת בעלי מקצוע וקבלנים מובחרים, האתר נוסד ב-03/30 יום שני 2015 ומשמש את הגולשים לאיתור קבלנים ובעלי מקצוע איכותיים ומומלצים באזור המרכז בפרט, ובכל הארץ בכלל.

לייעוץ או סיוע בבחירת בעל מקצוע חייגו עכשיו: 050-8087222

מטרת המיזם

המטרה העיקרית של אופיקס היא להפגיש בין לקוחות המעוניינים לשפץ, לבין קבלנים ובעלי מקצוע שמספקים שרות בתחום זה ברמה גבוה ומחירים הוגנים. ברשת האינטרנט קיימים אתרים רבים שעושים זאת בצורה כזו או אחרת. חלקם טובים וידועים יותר וחלקם פחות. עם זאת, לא ניתן למצוא אתר ברשת שנותן אחריות מלאה על בעלי המקצוע שמפורסמים באתר. מכאן התחלנו לחשוב ונולד רעיון.

הרעיון שעומד מאחורי המיזם

הרעיון מאחורי המיזם הוא ליצור פלטפורמה קלה ופשוטה ועם זאת איכותית ואמינה ביותר, המגשרת בין קבלנים ללקוחות המעוניינים לשפץ. צורת יישומה של הפלטפורמה, מציעה רוגע מוחלט לכל לקוח שבחר להשתמש בשירותי האתר בעזרת מנגנונים בדוקים ופשוטים ליישום. בחיבור המנגנונים שפיתח צוות המיזם יחד לחבילה אחת, נוצרה פונקציונליות אופטימלית המאפשרת ללקוחות האתר ליהנות משירותי השיפוץ השונים בצורה ייחודית, בטוחה, אמינה ולא לחשוש כלל.

ייחודיות אתר אופיקס

מה שמיוחד בפלטפורמה של מיזם זה – הוא שילוב מנצח של כלים ומנגנונים שרובם (אך לא כולם) אכן קיימים באתרים אחרים, אך הם מחולקים בין האתרים ולעולם לא נפגשים יחד לגוף אחד ושלם. הצוות שלנו, חקר לעומק במשך 8 שנים את הכלים, הפונקציות, החסרונות והיתרונות של כל האתרים המובילים ברשת המתיימרים להפגיש בין הלקוח לבין המבצע, ועשה מסקנות ברורות לפיהן בנה את הפלטפורמה עליה מבוססת פעילות האתר וצורתו.

על הכלים והשילוב הנכון

לפניכם רשימת הכלים המאפשרים לנו לשפר את חווית השירות בתחומים הקשורים לשיפוץ הבית או העסק, ולהציע לכם פתרונות מתקדמים יותר מהקיימים היום ברשת:

כלי מספר-1
בדיקת הקבלנים בעת ההרשמה:

הבדיקה היא קודם כל הכרות עם הבנאדם ואישיותו. קבלן המעוניין להופיע באתר עונה על רשימת שאלות, שהתשובות עליהן מצביעות על סוג האישיות שלו ועל תפיסת העולם שלו. מטרת בדיקה זו היא לסנן בין קבלנים במטרתם היא רק להרוויח כמה שיותר כסף, לבין הקבלנים אמפתיים, המעוניינים לתת תמורה אמתית ופחות מתמקדים על עניין התשלום שהם מקבלים.

כלי מספר-2
איסוף חוות דעת אמתיות מלקוחות קודמים:
הקבלן מוסר את פנקס החשבוניות שלו לצוות האתר. בפנקס החשבוניות, ישנם מספרי טלפון, כתובות ושמות מלאים של הלקוחות. הצוות מתקשר לרשימה רנדומלית של לקוחות הקבלן ומבקש חוות דעת מ-5 לקוחות לכל הפחות.
במידה ו-5 לקוחות הראשונים נתנו חוות דעת חיובית וכן דירגו את הקבלן עם ציון ממוצע מעל -8 , הקבלן עבר את הבדיקה ועובר לשלב הבא.

כלי מספר-3
שיחת טלפון עובדי הקבלן וביקור בעבודות אותן הקבלן ביצע:
ישנם קבלנים שעובדים בצוות קבוע, אותם הצוות יעדיף מאלה שמחליפים את העובדים מפרוייקט לפרוייקט.
בהכרות טלפונית עם בעלי המקצוע שעובדים אצל הקבלן, ניתן להבין ולהרגיש מקרוב יותר עם איזה קבלן יש לנו עסק.
זאת ע”י רשימת שאלות קבועה, המורכבת משאלות קצרות וענייניות. למשל: האם הקבלן משלם לעובדיו משכורות בזמן? אם כן, הסיכוי שיהיה הוגן עם הלקוח גדול מזה של הקבלן שאינו משלם בזמן וכדומה. והאם יש ביטוח על כל עובד ?

כלי מספר-4
רשימת תנאי הופעת הקבלן באתר:
כל קבלן חותם על מסמך – הסכם אחריות מוכן, אותו מקבל בפגישה הראשונה מהצוות.
הקבלן מתחייב בכתב ליחס אמפתי ונעים, לשירות ברמה הגבוהה ביותר לכל לקוח, לעבודה איכותית ומקצועית, לביטוח על כל פרויקט שיבצע דרך האתר, לשימוש בחומרים בעלי תו תקן בלבד, לכך שצוות האתר יהיה רשאי להגיע למקום עבודתו (עליו הוא מחויב להודיע מראש לפני תחילת כל עבודה), בכל רגע נתון וללא כל התראה קודמת. זאת, כדי לבדוק את טיב העבודה והחומרים.

הקבלן מסכים לכך שצוות האתר יתקשר לכל לקוח לו ביצע עבודה דרך האתר ויאסוף חוות דעת מהלקוח עם דירוג על ביצוע העבודה. במקרה והלקוח לא מרוצה מאיכות העבודה או מהשירות של הקבלן, הקבלן מסכים לכך שהלקוח יפעיל את מנגנון ה”גישור” – ובכך יגיע בודק מטעם אופיקס כדי להבין את סיבת התלונה של הלקוח. במקרים אלה, הקבלן יאלץ לעזוב את השיפוץ בנקודה זו ובזמת אמת (במידה והלקוח ידרוש זאת, והאתר יספק ללקוח קבלן אחר שימשיך את עבודתו). כל אלה הם רק חלק מהתחייבויות ותנאים עליהם חותם הקבלן לפני כניסתו לאתר.

ותנאי אחד דומיננטי נוסף ואולי אפיל קצת מוגזם הוא – הסכמת הקבלן לכך שבמקרה וימסור עבודה רשלנית, או יפר נקודות מסוימות בהסכם הנ”ל, או קיבל מעל 2 תלונות מהלקוחות להם ביצע עבודה, הפרופיל שלו באתר ייחסם והקבלן ייכנס לרשימה השחורה,  (עליה נפרט בסעיף הבא) בה יישאר לאורך תקופה של מ-6 ועד-12 חודשים, (להחלטת צוות האתר) כאשר הפרופיל שלו יישאר חשוף לכל משתמשי הרשת.

כלי מספר-5
הרשימה השחורה:
זהו  כלי נוסף דומיננטי לו הקבלנים נוהגים לקרוא “אכזרי” או “מוגזם לגמרי” וייתכן הם צודקים במידת מה, ועם זאת הוחלט ע”י הצוות שכלי זה כן ישמש את האתר ויהיה כלי אינטגרלי והכרחי כתנאי להופעת הקבלן באתר אופיקס.

קרה והקבלן לקח מקדמה ומשך או מרח את העבודה וכך לא עמד בזמנים והלקוח סבל מכך, קרה והקבלן השתמש בשפה לא נאותה בשיח עם הלקוח ופגע בו בצורה כזו או אחרת, מסר עבודה שבאמת רשלנית או קיבל 2 חוות דעת בהן הלקוח נפגע, התאכזב, או מסר תלונה ממש על הקבלן, ייכנס הקבלן לרשימה השחורה ויישאר בה לפחות 6 חודשים ולכל היותר 12 חודשים. הרשימה השחורה נשארת תמיד חשופה לכל הגולשים ברשת ומראה לגולשים את הרשימה של הקבלנים המזיקים.


להורדת האפליקציה לחצו כאן